Blogger Backgrounds

Saturday 20 August 2011

3rd week of fasting..

Salam..

Harap minggu ni dapat puasa penuh lagi.. Hehe.. Ni apasal Background love-love bagai ni.. Hihi, sebab hati saya sudah ada love tu kot.. Menyampah kan bila nak baca! Ehh suka hati la, blog aku mehh.. Tiba-tiba la kan.. :D

Kami da lama kawan, sejak dari zaman sek tadika, sek rendah, sek men.. Lama da kot kami berkawan.. Tiba-tiba dia rasa nak bersama sebagai 'kekasih' ecehhhh.. hihii.. Mula-mula memang aku sukar nak terima.. Berapa banyak entah lelaki nak aku tapi aku reject.. Kejam tak? Tak kan.. hahaa.. (i mean i'm not HOT!)

13.08.2011
Kami tengok wayang bersama sebagai 'kawan'.. Lepas tu pergi melepak kat Restoran Warisan Asli..

14.08.2011
Kami lepak kat pakli kopitiam dengan fiq..

15.08.2011
Entah macam mana kami boleh 'tercouple'.. Lepas buka kami keluar, teman dia makan mcd, aku memang da kenyang sangat.. Tak boleh nak masuk apa-apa.. Lepas makan mcd kami jalan jusco.. And then ke klang dengan kawan-kawan dia.. Berjalan la tengok-tengok barang raya kat depan The Store.. Puas berjalan kaki da penat sangat baru ingat nak balik.. Aieshhh..


17.08.2011
Kami pergi buka sama-sama kat Pakli kopitiam.. Agak kelewatan tapi sempat! Lepas makan kami pergi tengok wayang.. Keluar wayang dalam pukul 11p.m, lagi nak singgah mcd jumpa kawan-kawan dia.. Ayakkk hubby mata aku da ngantok, mari pulang!

Esok dia ajak berbuka puasa bersama kawan-kawan dia..

* Bila da berdua memang langkah aku panjang.. hehee
* i love you & miss you so much.. sayasetiakatawaksorangje!

No comments:

Post a Comment

Like This Song!