Blogger Backgrounds

Friday 22 July 2011

Friday again ..

Salam.. Hye!

Setelah beberapa hari ni aku semakin pulih.. Dan lepas ni aku harap akan sentiasa baik..
Ok LOOK! "Si Lahabau" tu msg aku 3 hari lepas.. Apa motif nak msg aku? Macam ada masalah je dalam diri kau tu.. Apesal nak msg aku bagai.. Please la kalau da tak de rasa nak tak payah msg ok! Malas sangat mood aku nak reply msg kau! (memang tak lah!)

Kembali pada tadi, hari ni agak penat.. Bukan muka penuh kesombongan tapi penuh dengan kepenatan.. Balik tadi memang letih nak senyum.. Kau nak cakap aku sombong ikut suka kamu ye.. Ok lunch tadi aku agak tak selesa.. Hari ni tekak aku berjaya makan chinese food.. And kaki aku da mula melangkah masuk restoran chinese.. No wine No kak bab ok! Just vegetarian only! hihi.. But tak selesa bila aku seorang islam kat situ.. (aku terpaksa sebab terpaksa)

Plan hari ni pun terpaksa cancel.. Tengok movie cancel, pergi up town pun cancel.. En.zureen saya janji lain kali ok.. Seriously saya sangat penat.. Balik kerja 5.30pm pun terlajak sampai 6.30pm.. Lagi jumpa abg polis trafik, ala ala sweet gila perangai kau suruh aku tunggu hampir setengah jam.. Gila BEST !!

Mood : Esok cuti.. Yeah! Nak tidur jela.. Boleh? Malam baru bangun keluar melepak.. hihi..

*Smile Always ~~

No comments:

Post a Comment

Like This Song!