Blogger Backgrounds

Saturday 30 July 2011

Seminggu yang sangat busy..

Salam semua..

Wah baru hari ni rasa ada ruang nak berblog, ini pun masih rasa lemah semacam.. Penat sangat minggu ni dengan KERJA.. Sampai kan ada yang kata "kau tu kerja nak 24jam je, kerja macam nak MATI".. Hahaa.. Bukan aku cakap ada la orang cakap.. Tak ada la aku sampai macam itu kan, nak kerja 24jam untuk company tu.. Dan aku agak lah aku tak kan mati dengan kerja tu.. Adoiii... Nak cari duit raya wehhh! hehee

Biasa lah manusia kan boleh cakap macam-macam.. Iya kan jela lebih baik, tak kan nak bertikam lidah.. (padahal dia bengang aku tak layan dia) hahaa.. Balik kerja pun lewat je.. Hari-hari pun balik lewat.. 8.30pm or 9.00pm baru la nak balik, da sampai rumah mandi, makan dan tidur.. Tu pasal ada yang bengang.. hihii.. Hari ni saturday pun kerja, saja nak ot, balik pukul 4pm.. Mana la orang tu tak bengang kan.. lalalaa... Siapa orang tu? ENTAH la.. Peace! (Kami hanya KAWAN)

p/s: Malam minggu kali ni duduk rumah ye, walaupun ada yang ajak tengok wayang.. Terpaksa cancel sebab PENAT..

mood: Sebenarnya saja nak membusykan diri, tak nak ingat masa lalu.. Ehh! Nak puasa da, Selamat Berpuasa dan Banyak kan Berbuat baik/pahala.. :)

No comments:

Post a Comment

Like This Song!