Blogger Backgrounds

Friday 15 July 2011

My Friday ..

Salam..
Nak cerita pasal hari ni la.. Jam dan Busy, hehee.. Pagi-pagi lagi da hujan mood aku memang la malas nak kerja pagi tadi nak tarik je selimut.. Tapi sebab aku fikir banyak kerja datang la.. Hujan so macam mana mau pergi kerja.. (macam tu la) hahaa.. Macam biasa kalau hujan orang first aku cari abah la kan.. Lepas abah hantar mak pergi kerja hantar aku pulak.. Nak hantar aku ni masalah la jugak dengan jam bagai nak sawan aku.. Lambat memang la lambat, itu tak payah cerita..
Sampai office buat kerja macam biasa eh luar biasa kot.. Atas meja jangan cakap la tak da lansung space aku nak menulis.. Kertas sana sini, dengan p.o la, courier slip la, jobsheet la, lagi good received punya invoice la.. Ayoo memang pening nak settle satu-satu.. Lagi pening dengan artwork belum confirm.. Masa makan pulak satu hal, ape nak makan? Nak keluar memang tak la.. Kawan aku beli kan mee goreng.. Tanpa aku kirim makanan tu.. Saya tak suka mee la kawan.. Seriously 2 suap je.. hihii.. Lepas tu BUANG.. Membazir~~
Masa balik 5.30pm pun terlajak, pukul 6.30pm baru aku nak keluar office.. Balik abah amik, lapar jangan cakap.. Balik beli Mcd.. Best tak ingat! Balik pun jam jugak 7.30pm sampai rumah.. Hampir 1jam dekat jalan.. Now rest 2hari cuti beb... (tapi memang tiap-tiap minggu 2hari cuti)

Jam! 
Mee kedai india.. Bukan malay punya kedai!


Mood : Tak sabar nak tunggu malam minggu.. :)

No comments:

Post a Comment

Like This Song!